dinsdag 10 april 2012

Kerst in april

Door alle Paaskaarten die ik gemaakt heb, ben ik wel weer achter geraakt met de Kerstkaarten, dus daar moeten er deze maand vier van komen. Dit is de eerste, ze is gemaakt met de sketch van de Crazy Meiden club


Ik heb weer een van mijn favoriete kleuren combinaties gebruikt van rood en groen. Het cardstock is van CoreColor en DP is een oude, maar o zo mooie lijn van Basic Grey. Stempel is van Magnolia en heb ik ingekleurd met Derwent potloden. De takjes en poinsetta bloem zijn Doohickey stanzen. De cirkels zijn Nestabilities, waarvan de binnenste met 'n embossingstans van Cuttlebug  geëmbost heb. De tekststempel is van Mariëtte Verhees.

Ze doet mee aan de challenge:

9 opmerkingen:

shaz earl zei

Gorgeous card!

thank you for joining in the fun with us at Sparkles Christmas for our " Colour me Happy " challenge

Hope you will join us again soon
good luck in the draw

Hugs Shaz x

Liberta zei

Hij is hartstikke leuk José.
Suc6 met de volgende 3 maar dat gaat jou lukken.

Liefs, Lieb

sjanie zei

Wat een leukerd, José.
Ben benieuwd naar de volgende drie.

Groetjes,
Sjanie

Tineke van der Linden zei

Prachtige kerstkaart José!!! Succes met de 3 andere kk deze maand.
Groetjes Tineke

Marjanne zei

als jij achter loopt met kerstkaarten... nou dan moet je mij zien! Ik heb al wel een ideetje en dat is al heel wat!
Deze is erg mooi zeg!!

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jose,leuk die stempel,mooi ingekleurd.

Liefs Riet.

Marja Sch zei

Leuk dat je de schets nog een keer gebruikt hebt. Mooi kerstkaartje hoor. Gr Marja

Tineke zei

Wat een superleuke kerstkaart José en dat je er zin in hebt, knap hoor!

Groetjes Tineke

Hazel (Didos) zei

Oh this is so pretty what an adorable card, thanks for playing along this month on Sparkles Christmas Challenge, Hazelxox