donderdag 29 december 2016

52 Weeks to Christmas

Week 52 en nog maar even een Kerstkaart die al verstuurd is, ik heb haar gemaakt voor mijn lieve vriendin en knutselmaatje Marja, zij maakt altijd van die prachtige kaarten, dus ik heb extra mijn best gedaan.
 
 
Ik had deze kaart gezien op de KreaDoe, gemaakt met stempels van Different Colors, de meeste stempels had ik al alleen de achtergrond tekst stempel is nieuw. Ik ben veel met embossing poeder en heattool in de weer geweest, en heb de achtergrond gesponsd. De glazen en kersttak in de midden zijn uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Het papier is ook van Different Colors.
 

15 opmerkingen:

Margreet zei

Supermooi José...Marja zal hem zeker kunnen waarderen!
Ik vond je kerstbomenkaart voor mij ook heel mooi.
Fijne jaarwisseling.
xxx Margreet

Trijntje zei

IK vindt je kaart heel erg mooi Jose. De beste wensen voor 2017. Groeten Trijntje

!neke zei

Hele mooie José !
Beste wensen voor 2017 !

groeten Ineke

Rosina zei

Prachtig dit nieuwjaarskaartje José

Ik wens ook jou een hele fijne jaarwisseling...
een gezond, en zeker ook een creatief 2017

groetjes Rosina

Diny zei

Wow.....wat een prachtige kaart Jose!
Bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn kaartjes van het afgelopen jaar.
Lieve groetjes een fijne jaarwisseling
en een creatief en gezond 2017,
Diny

marian zei

Wat een schitterende chique kaart. Heel erg mooi.
Prettige jaarwisseling gewenst en groetjes van Marian.

Ali zei

I love the holly leaves and the long-stemmed wine glasses. WOW! Such a gorgeous card. Thanks for joining us at Christmas Cards All Year 'Round! Please come by again soon! ~ Ali (CCAYR DT)

Suzan zei

Prachtig kaartje José!!
Fijne jaarwisseling,
Groetjes Suzan

Yvonne zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt.
Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2017.

Groetjes,
Yvonne.

Nancy Soetaert zei

heel mooi Jose!
ik wens je een gezellig eindejaar en het allerbeste voor 2017!
Nancy

Kath zei

A fabulous card - thank you for sharing with us at Christmas Cards All Year Round.
Kath x

AO Creations zei

Super cute!!! Thank you for joining us at CCAYR, good luck!!! Amy DT

Cards By MI zei

Great looking card, love the style of it. Thanks for joining us over at Winter Wonderland this time.
Love n hugs
Marie, WW-teamie

Bernadet zei

Prachtige kaart José.
Heel toepasselijk ook

Margreet zei

Even een antwoord op je vraag: Ja, mijn moeder woont vlakbij, ongeveer een kwartiertje te voet. Wel fijn hoor, want daarom kunnen we nu zoveel voor haar betekenen (en zij nog steeds voor ons!).
xxx Margreet